לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

חידוש עור הפנים והגוף בעזרת טיפול באור

טיפול באור אינפרא אדום - שי כהן - דרך גוף
טיפול באור אינפרא אדום - שי כהן - דרך גוף
מאת: שי כהן


חידוש עור הפנים והגוף בעזרת טיפול באור אינפרא אדום מהווה חלופה לניתוח קוסמטי של עור נפול ורפוי, עור עם קמטים, טיפול באור אינפרא אדום מבוסס על הקרנת קרני אור אשר מחדשים ומהדקים את העור.

חידוש עור הפנים והגוף בעזרת אור אינפרא אדום מהווה חלופה לניתוח קוסמטי של עור נפול ורפוי, עור עם קמטים, טיפול באור אינפרא אדום מבוסס על הקרנת קרני אור אינפרא אדום המחדשים ומהדקים את העור.

טיפול לחידוש עור הפנים והגוף בעזרת קרני אור אינפרא אדום מעוררים את התגובה הביולוגית הרצויה על ידי הגוף כדי לחדש את שכבות העור באופן מהיר יותר ומוצק יותר, טיפול באור אינפרא אדום יכול להיעשות על רוב חלקי הגוף, הטיפול יעיל למיצוק העור עור הפנים והגוף ולהשגת מראה צעיר יותר.

אופן פעולת המכשיר לטיפול בעור הפנים והגוף המכשיר שולח פולסים של אור אינפרא אדום בעוצמה גדולה וספקטרום נרחב - באור נראה ובתת-אדום. האור עובר דרך העור ופוגע בריכוזי מלנין גבוהים, כתמי פיגמנטציה, כתמי שמש וכתמים אחרי הריון. בנקודה זו האור הופך לאנרגיית חום אשר מממיסה את כתמים באזור. הפולסים הם מהירים והטיפול הוא ללא כאב.

חידוש עור הפנים והגוף בעזרת אור אינפרא אדום, פוטו רג’וביניישן חידוש העור או בשמו הלועזי והעממי פוטו רג’וביניישן פירושו בעיקר חידוש עור הפנים והגוף, הבהרת כתמים והעלמת ורידים בולטים, קרן אור אינפרא אדום מזהים את הגוון הכהה של הכתם, הנימים או הורידים והחום מפזר וממיס את המלנין או הנימים באזור המטופל.

כמות הטיפולים הנחוצה תלויה באזור המטופל, בגוון וסוג העור. הטיפול מתאים כמעט לכל אזור בגוף פרט לאזורים רגישים מאוד כדוגמת תנוכי אזניים ואברי המין. כמובן שלבעלי עור בהיר יהיה יותר קל להעלים את הכתם אך גם לבעלי עור כהה, עד גוון מסוים, ניתן להעלים כתמים ולהבהיר כתמי פיגמנטציה וכתמי שמש.

בכתמי פיגמנטציה בהירים (בהרת) אי אפשר לטפל על ידי מכשיר זה, מכיוון שהוא יכול לזהות גוונים כהים ולא בהירים. במהלך הטיפול העור נעשה רגיש לשמש. מומלץ לא להיחשף לשמש בזמן הטיפול או למרוח קרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה. קרני אור אינפרא אדום מסייעים לעור בספיגת חומרי הזנה ולחות, מבהירים כתמים ומייפים את העור, מעכבים את הזדקנות העור והקמטים מכווצים נימי דם מורחבים, מכווצים נקבוביות ומהדקים את העור.

מכשיר היופי גלווני אינפרא אדום לעיסויי במיקרו זרם גלווני משלב טיפול בקרני אור, טיפול פוטו תראפי וטיפול במיקרו זרם גלווני הטיפול באור ממיס ומפרק במהירות כתמי עור וכתמי גיל, כולל כול סוגי הפיגמנטציה שנוצרת במהלך השנים על פני העור.

מכשיר גלווני אינפרא אדום משחרר קרני אור אופטיות בתדר של 630 ננומטר. הגלים המקרינים אל תאי העור מגבירים במהירות את חידוש ותחיית התאים, משפרים את הקולגן וסיבים גמישים ומארגנים אותם מחדש. מסירים גרגירי פיגמנט, פיגמנטציה, משפרים נימי דם ומכווצים נקבוביות. הכול באחד, המכשיר משפר במהירות את מראה העור ותחושתו וגורם למראה צעיר ורענן.

קרני אור אינפרא אדום מעוררים בעדינות התכווצויות בעומק העור, מסיר נימי דם מהפנים, נימים מורחבים, מחליק קמטים, מכווץ נקבוביות, מחדש את מרקם העור ומבהיר, מעבה את סיבי הקולגן, מגביר את גמישות העור, מספק לחות במהלך הטיפול, משפר את מראה עור הפנים.

המאמר פורסם גם כאן »

שי כהן מדיקל ביוטי מתמחה במכשור קוסמטי לשימוש אישי, מכשירי טיפוח לעור הפנים והגוף למיצוק והבהרת העור, מילוי קמטים, מתיחת ועור ומגוון טיפולי יופי להאטת הזדקנות העור ולחידוש העור, ניתן לרכוש באתר מגוון מכשירי טיפוח לטיפול בעור הפנים והגוף

כל המאמרים של שי כהן:

דיקור קוסמטי באמצעות דרמה רולר ביתי

דיקור קוסמטי באמצעות דרמ

טיפול בעזרת דרמה רולר יוצר אלפי תעלות מיקרוסקופיות על פני העור ומסייע בהחדרת חומרי לחות והזנה. טיפול בעזרת דרמה רולר יעיל להעלמת קמטים, העלמת קמטים בצידי העיניים והפה ומיצוק העור. דרמה רולר הינו מכשיר קוסמטי קטן הבנוי מידית וגלגלת מיקרו מחטים באורכים של 0.2 מ"מ ? 0.3 מ"מ בהתאם ליישומים השונים.» מאת שי כהן

טיפול פיזיותרפיה ביתי נגד כאביo

טיפול פיזיותרפיה ביתי נג

טיפול פיזיותרפיה ביתי נגד כאביo מכשירי טנס משמשים פיזיותרפיסטים מרפאות כאב ומכוני פיזיותרפיה לטיפול בכאבים, כאבי גב, כאבי כתפיים, כאבי שרירים, כאבי פרקים, כאב אקוטי וכאב כרוני. היום ניתן לקבל טיפול פיזיותרפיה בבית, בשיא הנוחות. מכשירי טנס ביתיים יעילים להרגעת כאבי גב תחתון, כאבי גב עליון, כאבי כתפיים, טיפוח הגוף, מיצוק שרירים וחיטוב הגוף.» מאת שי כהן

מתיחת עור הפנים והגוף באמצעות מיקרו זרם

מתיחת עור הפנים והגוף בא

מתיחת עור הפנים והגוף באמצעות מיקרו זרם גלווני זו טכניקה קוסמטית לא פולשנית, בטוחה ויעילה אשר משפרת את מראה העור ובריאות העור טיפול גלווני נעשה בטכנולוגיות שפותחו בתחומי הרפואה והפיזיותרפיה» מאת שי כהן

האם ניתן לעצור את מחוגי הזמן?

האם ניתן לעצור את מחוגי

אנטי אייג`ינג העידן החדשהיום בעזרת טכנולוגיות חדישות ניתן להיעזר במכשירים בייתים וידידותיים לשימוש ולטפל בעור באופן מקצועי ובנוחיות המרבית. בעזרת המכשירים הייעודיים ניתן להספיג חומרי לחות, ההזנה, הבהרה וטיפוח קוסמטיים אל תוך העור, לחדש את העור ל» מאת שי כהן

שיתוף חברים
עם : שי כהן